اعلام شرایط متقاضیان کار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی فراخوان ثبت‌نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) از طریق سامانه گلستان را منتشر کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام کرده است که به منظور ترویج فرهنگ همیاری، بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی و ایجاد زمینه‌های کسب تجربه برای دانشجویان، بر اساس ضوابط و شرایط شیوه‌نامه سازمان امور دانشجویان، اقدام به جذب همیار دانشجو می‌کند.

بر این اساس دانشجویان علاقه‌مند به همکاری در قالب همیار دانشجو می‌توانند تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، از طریق سایت معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir اقدام به ثبت درخواست کنند.

شرایط کار دانشجویی

 گذراندن حداقل یک نیم‌سال تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته، داشتن صلاحیت انضباطی (نداشتن سابقه محکومیت انضباطی در مقطع فعلی و مقاطع قبلی) ، داشتن صلاحیت آموزشی (نداشتن دو نیم‌سال مشروطی متوالی یا غیر متوالی در زمان ارائه درخواست)، حداقل میانگین نمرات درسی متقاضی همیار دانشجو در مقطع کارشناسی ۱۴ و مقاطع تحصیلات تکمیلی ۱۵ از شرایط عمومی کار دانشجویی است.

طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی دستیار پژوهشی و دستیار آموزشی استادان، همیار دانشجو محسوب نمی‌شوند و دانشجو به طور همزمان نمی‌تواند در دو واحد به عنوان همیار دانشجو مشغول به فعالیت باشد.

همچنین  گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی در نظر گرفته شده برای همیار دانشجو (پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعیه دوره‌ها منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود) نیز از شرایط اختصاصی کار دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شده است.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا