از پوستر پنجمین جشنواره ملی کارآفرینی و تولیدات دانشجویی چرتکه رونمایی شد

باحضور مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، از پوستر «پنجمین جشنواره کارآفرینی و تولیدات دانشجویی چرتکه» در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری موج، همزمان با جلسه‌ی شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان فارس که به میزبانی مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز، پنجشنبه، ششم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  و معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان فارس ترتیب یافت؛ از پوستر «پنجمین جشنواره کارآفرینی و تولیدات دانشجویی چرتکه» در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

مهدی مؤمن‌زاده، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در معرفی جشنواره کارآفرینی و تولیدات دانشجویی چرتکه توضیح داد: در راستای ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و حمایت از تولیدات آن‌ها، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، چهار دوره نمایشگاه خوداشتغالی و کارآفرینی ویژه‌ی دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار کرده که با همکاری حداکثری دانشجویان همراه بوده است و امروز، پنجمین دوره‌ی این جشنواره را به‌ صورت کشوری و با مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌نماید.

وی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق توسعه و تقویت کارآفرینی دانشجویان، ارتقای نشاط اجتماعی بین دانشجویان، فرهنگ‌سازی خانواده پایدار با تأکید بر ترویج کسب و کار و اشتغال دانشجویان، بروز توانمندی‌های تولیدی دانشجویان، ایجاد اشتغال برای دانشجویان و آشنایی آن‌ها با فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی، تقویت وضعیت اقتصادی قشر دانشجو و افزایش بازدهی دانشجویان مشغول به فعالیت‌های تولیدی، ایجاد بستر مناسب برای ظهور، پرورش و شکوفایی ایده‌های تولید،ی ارتقا محصول، جذب سرمایه‌گذار و نمایش دستاوردهای دانشجویان عنوان کرد.

به‌گفته‌ی مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز جشنواره کارآفرینی و تولیدات دانشجویی چرتکه در ۷ مرحله‌‌ی ۱.تخصص‌یابی، .۲آموزش، ۳. تیم‌سازی، ۴. حمایت مالی، ۵. وب‌سایت فروش آنلاین، ۶. نمایشگاه فصلی و ۷.نمایشگاه دائمی برگزار خواهد شد.

مؤمن‌زاده به گروه‌های هدف این جشنواره اشاره کرد و گفت: ۳ گروهِ: ۱. فعال در حوزه ساخت و تولید؛ ۲. فعال در حوزه‌ی کسب‌وکار و ۳. علاقه‌مند بدون هیچ پیش زمینه‌ی قبلی به‌عنوان جامعه‌ی هدف این جشنواره درنظر گرفته شده‌اند، که گروه اول عمده‌ی نیازشان توانمندسازی و تکمیل آموزش؛ گروه دوم، آموزش تکمیلی مبانی کسب‌وکار و گروه سوم، آموزش‌های مقدماتی و حضور فعال در دیگر گروه‌های فعال است که برای رفع نیاز هر سه گروه، تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در این جشنواره صورت گرفته است.

علیرضا سبحانی، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره کارآفرینی و تولیدات دانشجویی چرتکه نیز در حاشیه‌ی این مراسم ضمن دعوت از دانشجویان سراسر کشور برای شرکت در این رویداد، خبر داد: ثبت‌نام در در این دوره از جشنواره از روز شنبه، ۸ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌توانند به سایت B2n.ir/chortkehbazar مراجعه نموده یا با شماره همراه 09218970894 تماس بگیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری موج

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا