«دکتر لیلا نظری‌منش» مجموعه کارگاه‌های «مدیریت کار تیمی و تضاد» را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار کرد

دکتر لیلا نظری‌منش، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در صفحه لینکدین خود خبر از برگزاری مجموعه کارگاه‌های مدیریت کار تیمی و تضاد با حضور مدیران و کارکنان خلاق و کوشای این مجموعه بزرگ دانشگاهی داد.

به گزارش کارآفرینی پرس، دکتر لیلا نظری‌منش در صفحه اختصاصی خود در لینکدین نوشت: مجموعه کارگاه‌های “مدیریت کار تیمی و تضاد” در واحد علوم و تحقیقات با حضور مدیران و کارکنان خلاق و کوشای این مجموعه بزرگ دانشگاهی به‌طور اختصاصی و مسئله‌محور با توجه به نیازسنجی کارکنان این دانشگاه در تابستان امسال برگزار گردید.

کارگاه جامع مدیریت کار تیمی و تعارضات به درخواست واحد توانمندسازی کارکنان واحد علوم و تحقیقات به‌صورت جامع، کاربردی و فشرده برای 5 روز به‌صورت حضوری طراحی و اجرا شد.

سازمان علوم و تحقیقات تهران با 13 دانشکده و بیش از 18 مرکز تحقیقات و آزمایشگاه، پارک علم و فناوری و فضاهای آموزشی و پژوهشی یکی از واحدهای بزرگ دانشگاهی است که در رده واحد استانی قرار دارد و تنوع رشته‌های ارائه شده به‌ویژه در گروه تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکترا را دارا می‌باشد.

این واحد در یک روند توسعه‌ای، به‌لحاظ علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویی و هم‌راستا با آن در زمینه توسعه نیروی انسانی خود مطابق با نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی و مبتنی بر دانش، فناوری و استانداردهای روز جهانی در حال حرکت است.

کارکنان این مجموعه بزرگ نیز به‌لحاظ مهارت کار تیمی و مدیریت تضاد و تعارض در حال تحول دانش رفتار سازمانی و مهارت افزایی هم‌راستا با برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه می‌باشند. در این راستا به همت مدیران محترم منابع انسانی و توانمندسازی و بسیج کارکنان این واحد، مجموعه کارگاه‌های مهارتی توانمندسازی کارکنان به‌طور مستمر اجرا می‌گردد.

برای من تدریس در چنین کارگاهی با کارکنان هدفمند، فعال، با تجربه و پرسابقه با سنوات بالای 15 سال و تحصیلات ارشد و دکتری یکی از جالب‌ترین فضاهای یادگیری سازمانی بود. چرا که فراگیران همه عضو تیم‌های کاری سازمان بودند و همگی تجربه حضور در تیم‌های متعدد و درگیری با انواع تضادهای سازمانی را در کارنامه کاری خود به‌همراه داشتند و پر بودند از پرسش و نقد.

اساتید و مدرسین حرفه‌ای می‌دانند که طراحی دوره برای یک پکیج فشرده‌ی پنج روزه با انبوهی از موضوعات اجرایی و موردکاوی‌های واقعی برای طراحی بازی و تست و سرگرمی برای انتقال مفاهیم دشوار و ناملموس در مباحث رفتاری تا چه حد پر چالش و خاص است، به‌ویژه اگر مسئولین و مدیران ارشد نیز در کنار همکاران خود جزو فراگیران باشند.

القصه این فضای مردد به‌لحاظ اعتماد به کلاس و مدرس و مطالب (از منظر نو بودن مطالب و ارائه روش‌های عملی و کاربردی و مناسب برای محیط واقعی کار) در انتهای دوره تبدیل شد به یکی از بهترین جمع‌های تیمی سازمان که در آن هر فراگیر به‌عنوان یک “بازیکن تیمی فعال”، خود سفیری شد در اشاعه فرهنگ کار تیمی و خودیادگیری و خدارو شکر یک برگ دیگر در تجارب تدریس سازمانی اینجانب نیز اینچنین رقم خورد.

ضمن تشکر از همکاری خوب جناب آقای دکتر امیری و آقای مهندس صالح‌آبادی و سایر همکاران محترم واحد امیدوارم در همه سازمان‌های کشور به‌زودی شاهد پویش خودیادگیری و ایجاد فضای کارتیمی اثربخش باشیم.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
دکتر لیلا نظری‌منش

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا