مشکلات ۴ شرکت دانش‌بنیان توسط رییس صندوق نوآوری بررسی شد

در ششمین گفت‌وگوی رو در روی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران عامل شرکت‌‌های دانش‌بنیان، مسائل و مشکلات چهار شرکت مطرح شد و رییس صندوق نیز دستورها لازم برای پیگیری و حل مشکلات این شرکت‌‌ها را صادر کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از برنا؛ در ادامه گفت‌وگوهایی رو در روی رییس صندوق نوآوری با مدیران عامل چند شرکت‌ دانش‌بنیان برای حل مسائل و مشکلات این شرکت‌ها، عصر امروز چهارشنبه 5 مهر ماه، مدیران عامل چهار شرکت با دکتر خیاطیان دیدار و گفتگو کردند.

نخستین شرکت دانش‌بنیان که با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی دیدار و گفت‌وگو کرد، «تک ژن زیست» بود که در حوزه فناوری زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی فعالیت دارد.

«دانش افزار نارون شریف» فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، به عنوان دومین شرکت، مشکلات و دغدغه‌های خود را با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد.

«مهندسی زمین رایانه آریا برنا» نیز که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای فعالیت می‌کند، سومین شرکت دانش‌بنیانی بود که در این نشست حضور پیدا کرد.

شرکت دانش‌بنیان «ورا پلیمر پیشرو» نیز که در زمینه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی فعالیت دارد، به عنوان آخرین شرکت، در گفت‌وگوی رو در روی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشت و به طرح مسائل و مشکلات خود پرداخت.

شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این نشست، مسائل و مشکلاتی از جمله تسریع در ارزیابی تسهیلات درخواستی جاری (تولید صنعتی و رشد تولید)، مشکل در دریافت تسهیلات تولید صنعتی و مسائل مرتبط با دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 را مطرح کردند و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز دستورها لازم برای رسیدگی و کمک به رفع مشکلات این شرکت‌ها را صادر کرد.

پنج گفتگوی رو در روی قبلی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی برای رسیدگی به مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان به ترتیب در تاریخ‌های 6 اردیبهشت، 3 خرداد، 7 تیر، 28 تیر و 4 شهریور سال جاری برگزار شدند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
برنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا