طیب جعفری: ۱۶۴۷۵ زنجانی در سال گذشته مشغول به کار شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۱۶ هزار و ۴۷۵ زنجانی در سال گذشته با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، طیب جعفری افزود: تعهد اشتغال استان در سال گذشته، ایجاد ۱۴ هزار و ۱۷۰ فرصت شغلی بود که با تلاش صورت گرفته بیش از این میزان محقق شد.

وی با بیان اینکه مطابق برش استانی سالانه، تحقق ۱۱۷ درصدی را در تعهد اشتغال استان داشته ایم، اضافه کرد: همچنین بر اساس گزارش مرکز آمار ایران طی بهار امسال، استان زنجان با نرخ ۴.۹ درصد، کمترین نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی نیز در سطح کشور در استان زنجان محقق شد که این مولفه حاکی از پویایی بازار کار و اشتغال بیشتر افراد در سن کار است.

جعفری از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان در بخش کارآفرینی و اشتغالزایی را بهره‌برداری از سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی به منظور ساماندهی آنها و نیز رونمایی از سامانه جستجوی شغل عنوان کرد و گفت: رونمایی از سامانه صدور مجوز کاریابی و مراکز مشاوره به منظور تسهیل در صدور مجوز کاریابی و مراکز مشاوره کارآفرینی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه تسهیل اشتغال استان است.

طبق اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر اساس برنامه ابلاغی در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت، امسال ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل در استان هدفگذاری شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا