پنجمین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان در پارک فناوری پردیس برگزار شد

مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس در پارک فناوری پردیس با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برگزار شد.

یه گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این طرح که با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در جهت تسهیل ورود آن‌ها به بازار کار برگزار شد، بیش از ۸۰ نفر به عنوان کارجو حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه این رویداد، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ۴ دوره از طرح صدف، آشنایی دانشجویان با زیست بوم نوآوری و فناوری را مهمترین هدف این طرح دانست و افزود: ارتباط میان صنعت و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کسب توانمندی در زمینه مهارت‌های نرم ازجمله عوامل مؤثر در ورود موفق افراد به بازار کار است.

در این مراسم، شرکت کنندگان صدف به یازده تیم تقسیم بندی شده و به هر تیم یک کتاب در حوزه توسعه فردی ارائه دهند.

در مراسم اختتامیه، شرکت کنندگان در گروه‌های ۱۱ گانه به ارائه برداشت‌های خود از یک کتاب در حوزه توسعه فردی پراختند که پس از داوری انجام شده و با توجه به امتیاز داوران، ارائه خانم‌ها بنکدارزاده و سبزواری منتخب این چالش شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا