فراخوان انتخاب ایده‌های نوآور مشاغل و کسب و کار‌های خانگی فارس اعلام شد

با هدف ایجاد اشتغال پایدار خانگی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانوارها، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از کارآفرینان، ایده پردازان و صاحبان فکر و اندیشه که دارای طرح و ایده در حوزه مشاغل خانگی هستند دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی خادمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: این فراخوان با هدف شناسایی و کشف ایده‌های برتر جهت سازماندهی رشته‌های شغلی کوچک مقیاس و درآمدزای مردم نهاد با سازو کار اجرا بصورت کارگاهی با رویکرد ایجاد و تکمیل زنجیره‌های ارزش تولید محور، برندسازی و هدایت محصولات به بازار‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و خدمات جهت اجرا در کلیه نقاط استان پهناور فارس، هم افزایی و مشارکت اقشار مختلف در توسعه اقتصادی استان و همچنین به منظور ساماندهی ظرفیت‌های حمایتی مادی و معنوی دولت در این راستا برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به اینکه امروزه مشاغل و کسب و کار‌های خانگی به‌عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شوند، گفت: انجام این نوع کسب و کار‌ها در منزل، زمینه بهره‌وری اقتصادی و رونق تولید را نیز فراهم آورده و به افزایش رفاه و اقتصاد خانواده نیز کمک قابل توجهی می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: در این جشنواره ضمن تقدیر از صاحبان طرح‌ها و ایده‌های قابل اجرای برتر، در صورت حائز شرایط بودن، از ایشان به عنوان راهبر زنجیره‌های ارزش مشاغل خرد و خانگی یا پشتیبان و مجری راه اندازی کارگاه‌های کوچک مقیاس طرح استفاده خواهد شد.

خادمی گفت: علاقمندان و فعالان حوزه کارآفرینی می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه پویش طرح ایده‌های نو در کسب و کار‌های خانگی با شماره داخلی ۳۲۱۲۶۳۶۱ تماس گرفته و یا به آدرس شیراز، میدان امام حسین (ع)، استانداری فارس، دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی مراجعه حضوری کرده و یا طرح‌های خود را تا ۲ شهریور ماه از طریق ایتا به شماره ۰۹۰۱۹۰۳۱۲۵۰ ارسال کنند.

او گفت: بهتر است هم استانی‌های عزیز علاوه بر مکتوب کردن ایده‌های خود، نسبت به تصویربرداری و مستندسازی طرح‌های اجرا شده در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای و ارسال به شماره همراه فوق الذکر اقدام کنند.

قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر ذیل دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ره، سازمان بهزیستی، اداره کل تعاون، کار، رفاه اجتماعی و بنیاد برکت در اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا