دانشگاه ولیعصر(عج) مرجع تشخیص صلاحیت شرکت‌های فناور صنایع خلاق جنوب‌شرق

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: ایجاد پردیس علم و فناوری در رفسنجان و دانشگاه ولیعصر(عج) به‌عنوان مرجع تشخیص صلاحیت شرکت‌های فناور صنایع خلاق در منطقه جنوب‌شرق کشور دو اتفاق مهم است که در رفسنجان رخ داده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امتیازات ویژه دانشگاه ولیعصر(عج) ورود زودهنگامش در عرصه فناوری است و جزو اولین دانشگاه‌های کشور است که مرکز رشد واحدهای فناور را در سال ۹۱ ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در سالیان مختلف توانسته در سطح استان مقام اول را در حوزه فناوری به‌دست آورد، بیان کرد: ۹۰ واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه داریم که ۱۴ واحد آن دانش‌بنیان شده‌اند.

  رنجبرکریمی عنوان کرد: ۳۲ درصد واحدهای فناور و ۳۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان استان در رفسنجان است و همچنین ۷۰ درصد مراکز شتاب دهنده استان در رفسنجان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های فناوری در شهرستان رفسنجان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: واحدهای فناور بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاده کرده‌اند که نشان‌دهنده زیرساخت‌های فناورانه در این شهرستان است.

 رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ادامه داد: ایجاد پردیس علم و فناوری در رفسنجان و دانشگاه ولیعصر(عج) به‌عنوان مرجع تشخیص صلاحیت شرکت‌های فناور صنایع خلاق در منطقه جنوب‌شرق کشور دو اتفاق مهم است که در رفسنجان رخ داده است.

وی ابراز امیدواری کرد، با ایجاد زیرساخت‌های لازم مشکل کمبود فضا را حل کنیم و بتوانیم پذیرای شرکت‌های بیشتری در حوزه صنایع خلاق باشیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا