انتشار «رپورتاژ آگهی» و انواع «تبلیغات» مخصوص کارآفرینان

امروزه یکی از زیرمجموعه‌های بااهمیت در روابط عمومی بحث رپورتاژ آگهی (خبری) است. این نوع از تبلیغات در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌ خود را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس، با توجه به استقبال مردم از رسانه‌های رسمی کشور، رپورتاژ آگهی بهترین فرصت برای معرفی خود و انجام تبلیغات مفید و کاربردی است. ازاین‌رو، پایگاه خبری موفقیت‌شناسی در راستای همکاری با جامعه روان‌شناسان معتبر کشور، بستری را برای تبلیغات و آگهی این قشر موثر در جامعه تدارک دیده است تا بتوانند به اهداف والای خود جامه عمل بپوشانند.

در نتیجه کارآفرینان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و مطالب خود را با تخفیف ۲۰ درصدی در این مجموعه رسانه‌ای (پایگاه خبری موفقیت‌شناسی و پایگاه خبری کارآفرینی پرس) منتشر نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۲۳۷۳۳۶ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
کارآفرینی پرس

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا