پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان ازبکستان برگزار می‌شود

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌‎المللی صنعت ساختمان ازبکستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، این نمایشگاه از سوم تا پنجم آبان ‌ماه ۱۴۰۲ در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا خواهد شد و طی آن دستاوردها و محصولات فناورانه این شرکت‌ها به نمایش درمی‌آید.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۵۴۰۲۵۲ الی ۵ تماس بگیرند.

آخرین مهلت پیش‌ثبت نام ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌ خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا