۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ در استان بوشهر پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به ابلاغ یک‌ هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه به استان گفت: از این میزان ۵۴۰ میلیارد تومان آن پرداخت و سبب بهبود شاخص فضای کسب و کار استان بوشهر شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، محسن پاپری زارعی، با اشاره به اینکه تحول مهم و شگرف در عرصه اشتغال و تولید در استان بوشهر رقم خورده است، اظهار داشت: امسال منابع اعتبارات قابل توجهی از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، مصوبات سفر رئیس جمهور، نفت، ملی، متوازن و دیگر تبصره‌ها و ردیف‌های اعتباری برای طرح‌های مختلف عمرانی، اشتغال‌زایی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری ابلاغ شده است.

وی از بهبود فضای کسب و کار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: شاخص فضای کسب و کار استان بوشهر در زمستان گذشته از 6.42 به 6.31  رسیده که وضعیت بهتر شده است و استان بوشهر در رتبه چهارم از لحاظ بهبود فضای کسب و کار نسبت به دوره فصل قبل قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات پرداخت شده اشتغال‌زایی در استان گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی بر اساس ابلاغ و تخصیص اعتبارات از محل ردیف‌ها و تسهیلات بانکی در استان بر اساس ظرفیت تولیدی و کارآفرینی افزایش یافته است.

پاپری زارعی با اشاره به ابلاغ یک‌هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره 16 قانون بودجه به استان تصریح کرد: از این میزان 540 میلیارد تومان آن پرداخت و سبب بهبود شاخص فضای کسب و کار استان بوشهر شد.

وی با اشاره به جذب 40 درصد اعتبارات اشتغال‌زایی تبصره 16 در استان بوشهر اضافه کرد: در سال گذشته از محل پرداخت تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه در استان بوشهر برای 6 هزار مجوز مشاغل خانگی، مبلغ 100 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: میزان اعتبارات مشاغل خانگی استان بوشهر در سال 1401 معادل 120 میلیارد تومان تخصیص یافت که این رقم به تفکیک سهم هر شهرستان 10گانه استان بوشهر و دستگاه متولی ابلاغ شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا