نتایج توافق‌نامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان پیگیری خواهد شد

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در اختتامیه نمایشگاه آبادیران خطاب به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناوری گفت: با پایان یافتن این نمایشگاه پیگیر نتایج نهایی‌سازی تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌ها باشند و ما نیز قول می‌دهیم که شما را تنها نگذاریم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، رضا اسدی‌فرد؛ معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در اختتامیه نمایشگاه آبادیران خطاب به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناوری اظهار کرد: با پایان یافتن این نمایشگاه پیگیر نتایج نهایی‌سازی تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌ها باشند و ما نیز قول می‌دهیم که شما را تنها نگذاریم.

وی با ابراز‌ امیدواری از اینکه تا سال آینده شرکت‌های فناور چند پله بزرگتر شده باشند، گفت: پیشنهاد می‌شود که برای ادامه فعالیت خود قله‌های بزرگتری را ترسیم کنیم و با بلند همتی خود تلاش کنید تا به این قله‌ها برسید، چراکه بدون همت کردن، رسیدن به اهداف، غیر ممکن است.

اسدی‌فرد ایجاد هم‌افزایی میان همه بازیگران حوزه‌های اجرایی وعلمی و فناوری را از مهمترین جنبه‌های این نمایشگاه ذکر کرد و یادآور شد: هر زمانی که تصور شد کاری درست است، باید اجرایی شود و این نمایشگاه از نظر ما همان کار درستی است که آن را اجرایی کردیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا