پاویون سازمان صنایع کوچک در هجدهمین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط چین برگزار خواهد شد

پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) که از تاریخ ۶ تا ۹ تیر امسال در شهر گوانجوی چین برگزار خواهد شد، به‌عنوان بزرگترین رویداد جهانی در حوزه صنایع کوچک و متوسط شناخته می شود.

در این نمایشگاه، بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط کشورمان به منظور نمایش توانمندی‌ها، برقراری ارتباط موثر و توسعه بازار، در قالب پاویون ملی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حضور خواهند داشت.

این رویداد که قرار بود در ژوئن ۲۰۲۲ برگزار شود، به دلیل پاندمی کرونا و به منظور ارتقای کیفی و اثربخشی فعالیت‌های نمایشگاه و دستیابی به اهداف بنگاه‌ها و انجمن‌ها، توسط کمیته سازماندهی نمایشگاه بین المللی شرکت های کوچک و متوسط چین (CISMEF) به ژوئن ۲۰۲۳ (۹-۶ تیر ۱۴۰۲) موکول شد.

در آخرین دوره برگزارشده این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱، شرکت های کوچک و متوسط از بیش از ۵۶ کشور از جمله آلمان، ژاپن، کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا، فرانسه، هلند، سنگاپور، امارات متحده عربی، مصر، تایلند و غیره حضور داشتند و ۴۰ بنگاه کوچک و متوسط کشورمان در حوزه‌های صنایع غذایی، خشکبار، پسته، زعفران، انجیر، خرما، شیلات، صنایع دستی، فرش و تابلوفرش، چرم، کیف و کفش، سنگ، گلاب و محصولات آرایشی و بهداشتی در پاویون ملی ایران با فضایی به وسعت ۴۰۰ متر مربع به ارائه محصولات خود پرداختند.

برای این دوره از نمایشگاه مذکور، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان استان معین تعیین شده است و شرکت شهرک‌های صنعتی سایر استان‌های کشور به منظور حضور SMEها در این نمایشگاه، با آن استان همکاری و هماهنگی‌های لازم را به عمل خواهند آورد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا