60 شرکت دانش‌بنیان از ۱۹ استان در سومین رویداد عصر امید حضور داشتند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

علیرضا منظری‌توکلی گفت: ۶۰ شرکت دانش‌بنیان از ۱۹ استان در سومین رویداد عصر امید شرکت کردند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، آیین اختتامیه سومین رویداد عصر امید روز (پنج شنبه ۱۱ خرداد) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد. در این مراسم مسئولان واحد سیرجان، نماینده مردم سیرجان، استاندار کرمان و نماینده شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: استان خوزستان بیشترین شرکت‌ها را در میان شرکت‌های دانش‌بنیان سومین رویداد عصر امید دارا بود و از ۱۹ استان کشور، ۶۰ شرکت دانش‌بنیان در این رویداد شرکت کردند. 

علیرضا منظری‌توکلی بیان کرد: همواره مورد حمایت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تمام شرایط هستیم. مردم سیرجان برای حمایت از این رویداد سنگ تمام گذاشتند و تمام ارگان‌‌های واحد سیرجان هم در برگزاری بهتر رویداد عصر امید ما را پشتیبانی کردند. 

وی رسالت مهم دانشگاه در عصر امروز را ارتباط با صنعت و مردم دانست و ادامه داد: با وجود تحریم‌ها توانستیم نقش مناسبی ایفا کنیم. بزرگ‌ترین مسئله امروز غلبه بر تحریم‌ها از طریق تولید ملی است که در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانیم در این زمینه با توانایی که داریم، مشکلات را حل کنیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: رویداد عصر امید که سال گذشته در مصلای تهران برگزار شد، ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به خوبی نشان داد.

به گزارش آنا، رویداد و نمایشگاه تخصصی عصر امید استان کرمان با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سیرجان و برای نخستین‌بار به‌صورت تخصصی در بخش صنایع از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا