رضا مرتضوی: شاخص کسب و کار اصفهان به رتبه ۵ رسیده است

استاندار اصفهان گفت: در طول مسؤولیت به این نتیجه رسیدیم که قالب فعالان استان در میزهای گفت‌وگو دغدغه خود را ندارند بلکه دغدغه تولید، رشد تولید، آرامش مردم و شأن و منزلت کشور را دارند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان بعد از ظهر روز پنجشنبه در نشست وزیر کشور با فعالان اقتصادی و دانش‌بنیان استان اظهار داشت: در طول سال جلسات متعددی را با فعالان اقتصادی در قالب‌های مختلف داریم و در آن‌ها به‌صورت فعال از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در طول مسؤولیت به این نتیجه رسیدیم که قالب فعالان استان در میزهای گفت‌وگو دغدغه خود را ندارند بلکه دغدغه تولید، رشد تولید، آرامش مردم و شأن و منزلت کشور را دارند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تجلی این نگاه هماهنگ این بود که با پیگیری‌های متعدد و همت فعالان اقتصادی، شاخص فضای کسب و کار از رتبه ۲۳ به رتبه ۵ رسیده است.

اصفهان، صنعتی‌ترین استان کشور است

همچنین امیررضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست با بیان اینکه استان اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است، اظهار داشت: در استان اصفهان بالغ بر ۱٠ هزار واحد تولیدی را در حدود ۸٠ شهرک و واحدهای صنعتی استان و خارج از این مجموعه‌ها داریم و در کنار آن صنایعی مانند ذوب‌آهن، پالایشگاه و فولاد مبارکه در سطح ملی مطرح و در حال فعالیت هستند و در این راستا تولید صنعتی مانند پالایشگاه، ۱۷ استان دیگر را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در مباحث کشاورزی و دام و طیور نیز سرآمد بوده است، افزود: به همین نسبت فعالیت، مسائل و مشکلات نیز گریبان‌گیر است و امید است با اقدامات شایسته و سیاست‌گذاری‌های کلان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا