جشنواره نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی کرمانشاه برگزار خواهد شد

معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، احسان باقرخانی، هدف از برپایی این جشنواره را گسترش پژوهش و نوآوری و استفاده از ایده‌های خلاقانه در رونق زنجیره ارزش فرش دستباف کرمانشاه عنوان کرد.

وی روش‌های بهبود زنجیره تامین مواد اولیه، طراحی و تولید فرش، رنگ زاهای طبیعی استان – فرصت کارآفرینی و بازارها و روش‌های نوین فروش را چهار محور اصلی این جشنواره اعلام کرد.

باقرخانی با بیان اینکه این جشنواره ۱۰ خرداد در سالن همایش اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: مهلت ارسال ایده به این جشنواره نیز تا ۳۱ اردیبهشت است.

باقرخانی با بیان اینکه این جشنواره با تاکید مرکز ملی فرش ایران و برای اولین بار در کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کرمانشاه یکی از استان‌های پیشتاز کشور در زمینه تولید فرش خصوصا به لحاظ کیفیت و برند فرش دستباف است.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این جشنواره می توانند با شماره های ۰۹۱۸۹۲۱۱۶۷۱ و ۰۹۱۸۸۳۰۲۲۷۲ تماس بگیرند.

سالانه نزدیک به ۱۰۰ هزار مترمربع فر دستباف با فعالیت حدود ۳۰ هزار بافنده در کرمانشاه تولید می شود و این استان جزو ۱۰ استان اول کشور در این زمینه است.

فرش سنقر کرمانشاه یکی از شناخته‌ شده ترین برندهای فرش دستباف در ایران و حتی جهان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا