انتصاب دبیر اجرایی رویداد ملی زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری طی حکمی دبیر اجرایی رویداد ملی زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، اسماعیل قادری‌فر با حکم روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری به عنوان دبیر اجرایی رویداد ملی زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد تا این رویداد بتواند در تقویت زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان موثر باشد.

دهقانی در این حکم خطاب به قادری‌فرد عنوان کرده است: نظر به مراتب تجارب و تخصص، به موجب این حکم، ماموریت دبیر اجرایی رویداد ملی زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان به جنابعالی ابلاغ می‌شود. ارائه موثر رویکرد‌های نوین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در ارزش‌آفرینی از طریق نفوذ فناوری به زنجیره‌های بزرگ صنعتی، ایجاد جذابیت برای ارتقاء سرمایه‌گذاری مردمی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، شبکه‌سازی و یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های موجود در زیست‌بوم دانش‌بنیان و همچنین توسعه تعاملات بین‌المللی در راستای تقویت زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان از مهم‌ترین اهداف این رویداد ملی است که باید در هماهنگی با معاونت اقتصاد دانش‌بنیان پیگیری شود. تمامی واحد‌های سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان نیز موظف به همکاری کامل و هم‌افزایی با حضرتعالی در راستای نیل به اهداف این رویداد هستند.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا