حسن عباسی: تسهیلات اشتغال به بانوان دارای کارت مهارت پرداخت می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تسهیلات بانکی کم بهره به بانوان دارای کارت مهارت این شهرستان در راستای ایجاد اشتغال برای این قشر پرداخت می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، حسن عباسی، اظهار کرد: بانوان مهابادی که خواهان ایجاد اشتغال و دریافت وام خوداشتغالی بوده، می توانند ضمن مراجعه به فرمانداری و تحویل مدارک نسبت به معرفی به بانک و اخذ وام اقدام کنند.

وی افزود: هدف از اهدای تسهیلات ایجاد اشتغال واقعی به بانوانی که دارای مدرک و یا گواهی مهارت بوده و تسهیلات تنها به افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: سقف تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ چهار درصد و هفت ساله است که در راستای کمک به ایجاد اشتغال پایدار به افراد متقاضیان پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه متفاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش امور بانوان فرمانداری مراجعه کنند، گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات در راستای کمک به اشتغالزایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: سهم هر اداره از مجموع اعتبار شهرستان مشخص شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی با اطلاع رسانی و تشکیل پرونده افراد واجد شرایط جهت دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی کنند.

عباسی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل باید تلاش کنند تا تمامی اعتبارات اختصاص یافته در بخش اشتغال‌زایی در راستای کمک به کاهش بیکاری جذب شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا