نقش کوچینگ در افزایش مقیاس کسب و کارها

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موفق‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان از تیم کوچینگ در مراحل اولیه رشد استفاده می‌کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، موفق‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان از تیم کوچینگ در مراحل اولیه رشد استفاده می‌کنند. در ادامه به بررسی نقش موثر تیم کوچینگ در کسب‌وکار‌های نوپا و فناوری اشاره می‌شود.

کوچینگ، ابزاری برای تسریع رشد کارکنان و توانمندسازی تیم شرکت است که برای به دست گرفتن مالکیت یادگیری آن‌ها از آن استفاده می‌شود. این استراتژی به صاحبان شرکت امکان می‌دهد تا از تیم خود حمایت کنند و به طور فعال با کارمندان خود ارتباط برقرار کنند. نتایج این اقدامات موجب رشد، مشارکت و حفظ کارکنان در شرکت می‌شود.

یکی از مزیت‌های تیم کوچینگ تقویت پیوند میان فرد و اعضای تیم است. حمایت کوچینگ در تیم موجب ایجاد اشتیاق می‌شود و افراد به‌طور مداوم تلاش می‌کنند تا مهارت‌های فردی خود را نیز توسعه دهند. آموزش‌های مکرر تیم کوچینگ سطح عملکرد افراد را افزایش می‌دهد و کارکنان از این بابت احساس رضایت می‌کنند.

تیم شرکت‌ها از افراد تشکیل شده است؛ بنابراین نقاط قوت و ضعف بسیاری وجود دارد. مدیران شرکت باید روی تیم کوچینگ تمامی افراد تمرکز کند، زیرا رویکرد هر یک از افراد متفاوت است و با وجود این تفاوت‌ها تیم باید به حداکثر عملکرد خود برسد. رهبری و مدیریت خوب شامل کمک به اعضای تیم برای تجربه پیشرفت در کار معنادار است. زمانی‌که یک تیم دارای کوچ حرفه‌ای باشد، نسبت به سایر تیم‌ها قوی‌تر عمل می‌کند.

براساس گفته صاحبان شرکت، تیم‌ها نقش موتور ماشین را در شرکت‌ها بازی می‌کنند. به بیان دیگر تیم کوچینگ مجموعه متنوعی از مهارت‌ها را برای حل مشکلات، نوآوری و اجرای استراتژی را در شرکت‌ها گرد هم می‌آورند. تیم کوچینگ فرصت‌هایی را برای کارمندان جدیدتر ایجاد می‌کند تا یاد بگیرند و به حل مشکلات کمک کنند.

پایا پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا