پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در سال جدید راه‌اندازی می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از راه‌اندازی پارک علم و فناوری این دانشگاه در سال جدید خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، گفت: برنامه‌های دانشگاه علامه برای تاثیر در حوزه اقتصادی و تولیدی کشور از گذشته شروع شده و یکی از اقداماتی که این دانشگاه می‌تواند در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه رشد تولید انجام دهد، راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه است.

وی با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی پارک علم و فناوری سال گذشته صادر شده است، عنوان کرد: با راه‌اندازی پارک علم و فناوری، دانشگاه بیش از پیش به سمت اشتغال زایی، کارآفرینی و تجاری سازی علم و دانش گام بر می‌دارد.

به گفته معتمدی، فعالیت این پارک بر محور علوم انسانی و نوآوری های علوم اجتماعی متمرکز است به طوریکه در طراحی ساختار و عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه، سایر حوزه های تاثیرگذار مبتنی بر حل مسئله، ارتباط با تخصص های موجود در دانشگاه و ارتباط با صنعت و جامعه نیز مورد نظر بوده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، آزمایشگاه علوم شناختی، مرکز نوآوری هوش مصنوعی، مرکزنوآوری علوم داده، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه و مرکز رشد شماره دو واقع در پردیس مرکزی دانشگاه را از ارکان پارک علم و فناوری این دانشگاه برشمرد و گفت: محل استقرار پارک علم و فناوری در پردیس شماره دو دانشگاه و حدود ۱۰ هکتار از زمین های مجاور مجتمع چاپ و انتشارات دانشگاه نیز برای توسعه پارک در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا