برخورداری شرکت‌های دانش‌بنیان از تسهیلات ویژه بیمه تامین اجتماعی قم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تامین اجتماعی استان قم گفت: قرارداد‌های علمی پژوهشی که دانش‌بنیان باشند از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صداوسیما؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان قم گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان از خدمات و تسهیلات ویژه بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

محمد عاشوری با بیان اینکه پرونده‌های بیمه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت ویژه بررسی می‌شود افزود: قرارداد‌های علمی پژوهشی که دانش‌بنیان باشند از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود.

وی با اشاره به شعار سال گفت: برای کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از همه توان خود برای حل مشکلات بیمه‌ای شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی استفاده خواهیم کرد.

عاشوری با بیان اینکه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ خدمت به ۴۳ خدمت افزایش یافته است خاطرنشان کرد: با این خدمات از مراجعه بسیاری از بیمه‌شدگان به ادارات تامین اجتماعی جلوگیری شده و درخواست‌ بیمه شدگان با دقت و سرعت بیشتری و به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی از جذب و استخدام سی نفر برای ورود به چرخه خدمت در تامین اجتماعی قم خبر داد و افزود: به زودی با ورود این نیروها، گشایش خوبی در تسریع کار مراجعان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند گفت: بالغ بر ۲۴۵ هزار نفر از جمعیت استان قم به عنوان بیمه‌شده اصلی هستند که با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این افراد، در مجموع بیش از ۸۱۰ هزار نفر از جمعیت استان قم عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صداوسیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا