ایجاد 900 شغل توسط کارآفرین برتر همدانی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کارآفرین برتر ملی مهمترین سرمایه کارخانه را نیروی انسانی متخصص دانست و گفت: هم اینک بیش از ۹۰۰ نفر و جوان در کارخانه ام به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا،«محمود رجبی»، با اشاره به اینکه سرمایه مادی تاثیر کمتری در شکل گیری شرکت «پایا بسپار آریا» داشته است اظهار داشت: این شرکت با اشتغالزایی برای ۹۰۰ نفر که ۲۰۰ نفر تحصیلات لیسانس به بالا و دکترا دارند و در تولید انواع لوله، اتصالات و شیرآلات پلیمری و تجهیزات آب و آبیاری فعال است.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف هر سرمایه گذاری با تکیه بر منابع انسانی امکان پذیر است، ادامه داد: این شرکت در سال ۸۹ سپس با ۳۵ نفر کار تولید را آغاز و در حال حاضر برند اول بازار در تولیدات لوله های آبیاری قطره ای در کشور است که محصولات خود را به کشورهای لیبی، روسیه، عراق، قزاقستان، ازبکستان صادر می کند.

مدیر عامل شرکت تعاونی «پایا بسپار آریا» با برند «ویسپار» از فعالیت مدرسه کارآفرینی به مرکزیت دانشکده پلی مر دانشگاه امیرکبیر، بنام “مدرسه کارآفرینی توسعه پایا” خبر داد و افزود: این مدرسه از نیروهای متخصص نخبه دانشگاهی برای کار جذب می کند و برای ارتباط موفق صنعت با دانشگاه، دانشجویان برای کارورزی به این شرکت مراجعه می‌کنند.

رجبی اظهار داشت: ثبت هلدینگ شرکت در دست اقدام است که بعد از آن میزان اشتغال ۲ هزار نفر پیش بینی می شود.

کارآفرین برتر ملی از زحمات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان قدردانی کرد و افزود: یکی از عوامل شناسایی ظرفیت های شرکت «پایا بسپار آریا» در سطح ملی زحمات مدیر کل و کارکنان اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی است.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در راستای شناسایی ظرفیت های شرکت پایا بسپار در سطح ملی اظهار داشت: با تعامل مطلوب با وزارت خانه و دعوت از مدیران کشوری و بازدید این مدیران از ظرفیت های شرکت موجب معرفی این شرکت در سطح ملی شد.

وی با تاکید بر تعامل راه گشا و چشمگیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با شرکت «پایا بسپار آریا» افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ بازدید توسط آقای شعبانی همراه با معاونین وزیر و مدیران و کارشناسان کشوری از شرکت پایا بسپارصورت گرفته است و ایشان از نزدیک با برنامه های این شرکت آشنایی و تسلط کامل دارد و مدیران و کارشناسان این اداره کل بیشترین و بهترین تعامل و همفکری را با مجموعه ما داشته اند.

شرکت تعاونی پایابسپار با حضور و همراهی نیروی‌های شایسته و متخصص در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی بوعلی همدان واقع شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا