۱۰۰ شرکت معتبر با ۱۰۰۰ نیاز شغلی در دومین رویداد بزرگ «صدرا» حضور دارند

دومین رویداد بزرگ صدرا با حضور ۱۰۰ شرکت معتبر و با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در حال برگزاری است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، دومین رویداد بزرگ صدرا با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع با استخراج نیاز‌های صنایع، دوم و سوم اسفند جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد اظهار کرد: در این رویداد بیش از ۱۰۰ شرکت معتبر با بیش از یک هزار نیاز شغلی حضور دارند. نیاز‌های صنعت در حوزه‌های تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری، خدمات تخصصی کارگاهی و آزمایشگاهی، طرح‌های پژوهشی و دوره‌های آموزشی مشخص شده و دانشجویان متقاضی طرح پویش و فارغ‌التحصیلان جویای کار می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه شرکت‌ها از نیاز‌های صنعت مطلع و در صورت تمایل طرفین با شرکت‌ها همکاری داشته باشند.

فرید نعیمی افزود: از مزایای طرح مهارت‌آموزی همزمان با تحصیل فراهم آوردن فرصت‌های استخدام در شرکت‌های معتبر برای دانشجویان تحت نظارت دانشگاه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی و کمک‌هزینه تحصیل به‌عنوان بخشی از شهریه است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا