خدمات رایگان مشاوره اشتغال و کارآفرینی در اردبیل ارائه می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس کانون اشتغال آستان قدس رضوی اردبیل گفت: خدمات رایگان مشاوره‌ای در حوزه اشتغال و کارآفرینی به متقاضیان ارائه می‌شود تا فرصت اشتغال مناسبی را پیدا کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، هوشنگ پیری اظهار کرد: مجموعه تخصصی و تیم اندیش‌ورز کارآفرین آستان قدس رضوی با تمرکز روی اشتغال جوانان و نوجوانان سعی می‌کنند تا خدمات متنوعی را در حوزه‌های کارآفرینی، اقتصادی، بازاریابی، صنایع بسته‌بندی و… ارائه کنند تا بهترین شرایط برای اشتغال این افراد فراهم آید.

وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا مخاطبان را بیشتر با فعالیت‌های حوزه کارآفرینی و کسب و کار مناسب با ارزش افزوده مطلوب آشنا کنیم تا آنها بتوانند در سایه این آموزش و یادگیری وارد بازار کار شوند.

رئیس کانون اشتغال آستان قدس رضوی اردبیل ترویج فرهنگ کسب و کار مناسب در جامعه را از ضرورت‌ها برشمرد و گفت: ما تا زمانی که نتوانیم آموزش و مهارت لازم را در این حوزه ارائه کنیم، ورود به بازار کار همراه با ریسک برای نوجوانان و جوانان با برخی دل نگرانی‌ها همراه خواهد بود در حالی که به راحتی می‌توانیم گروه‌های مختلف جامعه را با اطمینان خاطر به کسب درآمد مناسب وارد بازار کنیم.

پیری یکی از چالش‌های اساسی امروز کشور را بحث بیکاری و عدم توانمندی خانواده‌ها در بهبود وضعیت معیشتی و توانایی مالی عنوان کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا با برگزاری دوره‌های مختلف و حمایت و پشتیبانی مالی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان آنها را با فضای اشتغال همراه با نوآوری و دانش‌بنیان آشنا کرده و بستر رشد تحولی را فراهم کنیم.

وی با برشمردن ویژگی‌های افراد کارآفرین و موفق در عرصه اشتغال خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌ترین روحیات افراد کارآفرین شکست‌ناپذیری آنها و تقویت مرکز کنترل درونی همراه با استقلال‌طلبی و توجه به ریسک منطقی است که زمینه و فرصت کار و تلاش مؤثر را نیز فراهم می‌آورد.

پیری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کانون اشتغال رضوی با پرداخت تسهیلات مناسب در سال‌جاری فرصت اشتغال ۹۰ نفر را در قالب طرح‌های کوچک و زودبازده فراهم کرده که در این زمینه از همراهی بانک‌های عامل قدردانی می‌کنیم.

رئیس کانون اشتغال آستان قدس رضوی اردبیل بیان کرد: تمام خدمات مشاوره‌ای در حوزه اشتغال و کارآفرینی به صورت رایگان انجام می‌شود و ما سعی می‌کنیم در قالب نظام برنامه‌ریزی صحیح و توجه به بازاریابی و بازارسازی به تسهیل فرآیندها کمک کرده و انگیزه مضاعفی را در بین کارآفرینان و افراد موفق در این حوزه مهیا کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا