نخستین نمایشگاه تولید، کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در قرچک گشایش یافت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین نمایشگاه تولید، کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با حضور مسؤولان در قرچک افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، اولین نمایشگاه تولید، کارآفرینی و مهارت‌های کسب‌وکار با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان و روسای ادارات صبح امروز در محل نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک افتتاح شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار قرچک افتتاح این نمایشگاه را گامی مهم در راستای حمایت از تولید و کارآفرینی دانست و اظهار کرد: با حمایت از تولید و افزایش مهارت های کسب‌وکار می‌توان موجب کاهش معضل بیکاری و‌ افزایش نشاط و امید در جامعه شد.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به وجود شهرک صنعتی پویا، خیل جوانان مستعد و همچنین مدیران دغدغه مند شاهد رشد و شکوفایی تولید و کارآفرینی در شهرستان باشیم، بسیاری از کالاهای تولیدی و صنایع دستی قرچک در سطح کشور و  شهر تهران توزیع می‌شود.

رضا یوسفی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرچک در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه به منظور معرفی تولیدکنندگان و کارآفرینان شهرستان قرچک و آشنایی بهتر آن‌ها برگزار شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه عموم مردم می‌توانند ضمن آشنایی با شرکت‌ها و کارآفرینان تولیدی هنری و ظرفیت‌های شهرستان اقدام به خرید مستقیم از کارآفرینان نیز داشته باشد. 

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرچک افزود: خوشبختانه بسیاری از کالاهای تولیدی و صنایع دستی شهرستان قرچک در سطح کشور و به‌خصوص شهر تهران توزیع می‌شود و اصناف و مردم قرچک هم جزو مشتریان این اجناس باشند.

یوسفی اضافه کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان به‌طور مستقیم کسب و کار خود را برای فروش ارائه می‌کنند.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ بهمن در محل نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک واقع در ابتدای خیابان گوهردشت، روبروی آتش‌نشانی برای بازدید عموم مردم دایر می‌باشد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا