۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل پرداخت شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در طول امسال ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا و کارآفرینی در استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «یاسر عبداللهی عابد»، گفت: در طول امسال 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا و کارآفرینی در استان اردبیل پرداخت شده و در دهه فجر امسال 68 طرح اقتصادی آماده بهره‌برداری است.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه یک هزار و 500 نفر با اجرای این طرح‌ها صاحب شغل می‌شوند می گوید: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه درصدد هستیم تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران بهره‌گیری کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

به گفته او، حوزه تسهیلات ازدواج بیش از 20 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به پارسال 60 درصد رشد را نشان می‌دهد و در این زمینه بانک‌های عامل همکاری‌های لازم را در این زمینه دارند.

عبداللهی گفت: حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید برای پشتیبانی از طرح‌های اقتصادی و تولیدی به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه 681 طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی در استان اردبیل اجرایی می‌شود که 114 میلیارد تومان تسهیلات به این صندوق پرداخت شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل می گوید: اشتغال‌زایی برای یک هزار و 975 نفر در استان اردبیل مهیا شده که در این زمینه سرمایه‌گذاری طرح‌ها با 300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در این زمینه با تکیه بر سطح مهارت و دانش و تکنولوژی برتر می‌تواند محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید و در بازار عرضه کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا