مهدی صباغی: شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه شهری حمایت می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

صباغی شهردار قزوین استفاده از توان علمی شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات آنان را گامی موثر جهت رفع معضلات حوزه مدیریت شهری می‌داند  و می‌گوید:شهرداری قزوین از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه شهری حمایت می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری علم و فناوری،  «دکتر مهدی صباغی» شهردار قزوین در بازدید از «خط تولید، دستاوردها و محصولات شرکت دانش‌بنیان تنها تولید کننده تجاری پهپادهای غیرنظامی در کشور»،اظهار می کند: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از محصولات تولید شده آنان در حوزه مدیریت شهری و خدمات به مردم شهر،از وظایف جدی شهرداری است.

وی ادامه می دهد: همانگونه که این مهم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است،ما نیز از هر نوع محصول کارآمدی که حاصل دانش و مهارت جوانان نخبه کشور باشد،استقبال می کنیم.

صباغی با اشاره به اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت فرابرد برای تولید محصول پهپاد آتش‌نشان و امدادی عنوان می کند:شهرداری قزوین آمادگی دارد تا در زمینه سرمایه‌گذاری برای مطالعه و تولید پهپاد آتش نشان وارد میدان شود. 

شهردار قزوین اضافه می کند: تولید یک محصول کارآمد که بتواند در موضوع اطفای حریق و همچنین در زمینه امدادرسانی و نجات جان انسان‌ها در شرایط حادثه وارد عمل شود، نیاز ما و سازمان آتش‌نشانی است و می‌توان با تولید یک محصول مشترک که از نظر کاربردی در سطح عالی قرار داشته و از جهت هزینه‌ای نیز به‌ صرفه باشد، نیاز خدمات شهری و آتش نشانی‌های کشور را تأمین کرد و شهر قزوین می‌تواند پایلوت تولید این محصول باشد.

وی در پایان می گوید : مذاکره و گفت‌گو برای رسیدن به یک روش، همکاری مشترک در این زمینه و دخیل کردن سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی می‌تواند گام نخست باشد تا بتوانیم هرچه سریعتر در حوزه حمایت از تولیدات دانش‌بنیان گام برداریم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری علم و فناوری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا