الزام دستگاه‌های اجرایی البرز به تدوین اطلس جامع اشتغال

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار البرز از دستگاه‌های اجرایی استان خواست هر چه سریع نسبت به تهیه و تدوین اطلس جامع اشتغال در این استان اقدام کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه اشتغال استان البرز افزود: مدیران بانک‌های استان باید با توجه ویژه به اشتغالزایی، نسبت به اعطای تسهیلات کارآفرینی، مشاغل خانگی، رونق تولید و امثال از محل تباصر ۱۶ و ۱۸ و مصوبات مربوطه، اقدام کنند.

وی ادامه داد: تمامی شغل‌های ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد، ثبت شود تا آمار دقیقی از روند تحقق تعهدات داشته باشیم.

عبداللهی گفت: کارگروه اشتغال بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار اقدامات و برنامه‌های خود را اعلام کند و متولیان و مدیران مربوطه از اهداف آن حمایت لازم را داشته باشند.

وی افزود: بر این باور هستم که افراد دارای مهارت با سرعت بیشتری به اشتغال پایدار دست پیدا می کنند بنابراین ضرورت دارد که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها، سربازان، بانوان، دانش آموزان به انواع مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مجهز شوند.

استاندار البرز گفت: از سوی دیگر تولید و صنعت در استان البرز بسیار فعال است و می توان با آموزش نیروی کار در کنار فرهنگ سازی برای خانواده‌ها، نسبت به اشتغالزایی اقدام کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا