محمد رزم: مجتمع شرکت‌های دانش‌بنیان لرستان ایجاد شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس‌کل دادگستری لرستان خواستار ایجاد مجتمع شرکت‌های دانش‌بنیان استان شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، «محمد رزم»، در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی مدنظر ایشان، همه ما مدیران در قبال آن وظیفه داریم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ سال است که شعار راهبردی مقام معظم رهبری را مسائل اقتصادی تشکیل می‌دهد و شعارهای سال حول این مسائل است و ایشان انتظاراتی از مسئولان دارند، همه وظیفه داریم و احساس تکلیف می‌کنیم.

رزم افزود: رئیس قوه قضاییه نیز در بحث حمایت از سرمایه‌گذاری تأکید دارد و ما رؤسای دادگستری‌های استان‌ها و دادستان‌ها اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی را برعهده داریم، برآورده کردن انتظارات رئیس جمهور در خصوص معیشت مردم و رفع بیکاری و اشتغال جوانان را برعهده داریم.

رئیس‌کل دادگستری لرستان ادامه داد: در بازدید از این نمایشگاه به استعدادهای بالقوه، توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی که در استان وجود دارد افتخار کردم.

وی تصریح کرد: لرستان از استعدادهای درخشان و نخبگان جوان و خوبی برخوردار است ولی باید همه به ویژه دستگاه‌های اجرایی، قوه مقننه و قضاییه حمایت کنیم که استان در بخش‌های مختلف به جایگاه خود برسد.

رزم عنوان کرد: ما نباید انتظار داشته باشیم که حتماً سرمایه‌گذار یا مدیرعامل کارخانجات به سراغ مدیران اجرایی استان بیایند، بلکه ما باید به سراغ آن‌ها برویم، با آن‌ها جلسات پرسش و پاسخ و پیشنهادات بگذاریم.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه از نزدیک به ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه بازدید کردم،اظهار کرد: لازم است زمینی به مساحت ۲۵ هکتار تملک شده و در اختیار آن‌ها قرار بگیرد و شرکت‌های دانش‌بنیان در یک جا مجتمع شوند؛ همه ما دست به دست هم دهیم و زیرساخت این مجتمع را از جهات مختلف آب، گاز، فیبر نوری، امنیت و … فراهم کنیم.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم در داخل این مجتمع استودیویی ایجاد شود تا شرکت‌ها هر روز خود را معرفی تا محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان بازارش را در داخل استان پیدا کند.

رزم افزود: لازم است شرکت شهرک‌های سنگ استان تشکیل شود و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم، تمام پیمانکاران بهره‌بردار سنگ‌ و معدن‌کاران اول سنگ‌ها را به سنگ‌بری‌های استان بدهند و بازارشان مال استان باشد نه اینکه سنگ‌ خام در کارخانجات استان‌های دیگر فرآوری شود.

رئیس‌کل دادگستری لرستان ادامه داد: دادگستری در ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل در جهت حمایت، جهش و رونق تولید و پیشگیری از تعطیلی کارخانجات تلاش خود را خواهد داشت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا