اختصاص منابع لازم به طرح‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: منابع لازم به طرح‌های دانش‌بنیان جهاددانشگاهی تخصیص داده خواهد شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، «روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی»، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: بعد از بررسی فنی و کارشناسی و طی بازدید معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، منابع لازم به طرح‌های دانش‌بنیان جهاددانشگاهی تخصیص داده خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت‌های دانشگاهی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و دام‌پروری سمنان تأکید کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های خوب دانش‌بنیان در سمنان، در حال حاضر محتواسازی، تقویت اقتصاد و تولید ثروت ضروری است و معاونت علمی آمادگی دارد از حوزه دانش‌بنیان سمنان حمایت جدی به عمل آورد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، قانون جهش تولید دانش‌بنیان مصوب مجلس را قانونی پیشرو و مترقی خواند و تصریح کرد: کشورهایی که چنین قوانین حمایتی از طرح‌های دانش‌بنیان دارند، انگشت‌شمارند.

دهقانی‌فیروزآبادی بر لزوم توجه بیش از پیش به حوزه اقتصاد دانش‌بنیان تأکید کرد و افزود: بی‌تردید با حمایت‌های مقام معظم رهبری حوزه دانش‌بنیان در کشور با تحول اساسی همراه خواهد بود و ما وظیفه داریم تأثیرات زیرساخت‌های دانش‌بنیان در عرصه اقتصاد و تولید ثروت ملی را برای مردم ملموس کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا