صدور مجوز دائم ۴ سرای نوآوری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجوز دائم چهار سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مجوز اولیه سرای نوآوری واحد علوم و تحقیقات صادر شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، «دکتر مجید مشکینی» با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد، گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور اجرایی شدن راه کنش ساماندهی زیست‌بوم نوآوری و ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسعه فناوری و نوآوری، عملکرد سراهای نوآوری دانشگاه در سال ۱۴۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: این ارزیابی شامل شاخص‌های کمی، کیفی و مالی از جمله فضای اختصاص یافته به سرا، تعداد واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ماموریت تخصصی سرا، تعداد تیم‌های R&D، تعداد دوره‌های تخصصی و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، تعداد دانشجویان فعال در طرح پویش، تعداد قراردادهای سرای نوآوری با صنایع و نهادهای دولتی و غیردولتی و میزان جذب منابع مالی است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده و مصوبه بیست و سومین شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، مجوز دائم سراهای نوآوری “بذرهای گلخانه‌ای” واحد شهر مجلسی، “فولاد، زنجیره تامین و صنایع وابسته” واحد سیرجان، “کشت و تجاری‌سازی گیاهان زینتی” واحد گرگان و “گیاهان دارویی” واحد خوراسگان(اصفهان) صادر شد.

به نقل از معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، وی خاطرنشان کرد: ارزیابی و سطح‌بندی سراهای نوآوری بصورت سالیانه توسط اداره کل سراهای نوآوری و بر اساس شاخص‌های مصوب شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان انجام می‌شود.

دکتر مشکینی ابراز امیدواری کرد سراهای نوآوری با مجوز اولیه بتوانند ظرف مدت ۳ سال بعد از راه‌اندازی، با کسب امتیاز لازم در ارزیابی سالیانه، مجوز دائم را از شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان کسب کنند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: در این جلسه مجوز اولیه سرای نوآوری واحد علوم و تحقیقات با عنوان فناوری دامپزشکی و صنایع وابسته نیز صادر شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا