محمد راضی‌جلالی: دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از راه‌اندازی دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در محل پارک خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا،«دکتر محمد راضی‌جلالی»، با اشاره به برگزاری نشستی با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، اظهار کرد: موضوع جلسه روز گذشته، بررسی یکی از مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان و رسیدگی به مسائل حقوقی و پرونده‌های قضایی در حوزه قراردادهای فناورانه بود؛ پیش از این، روند بررسی پرونده‌های مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت عادی در دادگستری انجام می‌شد.

وی افزود: به این منظور با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، توافقی صورت گرفت و مقرر شد که دفتر ویژه رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش‌بنیان در محل پارک علم و فناوری خوزستان راه‌ندازی شود و از این پس و با راه‌اندازی این دفتر، رسیدگی به مسائل حقوقی و قضایی شرکت‌ها از طریق این دفتر انجام خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: استان خوزستان بعد از استان البرز، دومین استانی خواهد بود که با راه‌اندازی این دفتر، به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی شرکت‌های دانش‌بنیان کمک خواهد کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا