غلامرضا اشرفی: ۱۴ کاریابی در خراسان جنوبی ثبت شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۴ کاریابی در سطح خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۰ کاریابی به صورت فعال هستند و ۲ هزار و ۵۸۰ نفر طی سال جاری در کاریابی‌ها ثبت نام کردند و از این تعداد ۹۰۰ نفر شاغل شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری شبستان،غلامرضا اشرفی عصر روز (۲۳ آذر) در دیدار با اعضای کانون کارآفرینان خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه کارآفرینی و اشتغال خراسان جنوبی بحث مشاغل خانگی یکی از حوزه‌های مهمی است که مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در هشت ماه سال جاری یک هزار و ۱۷۲ مجوز صادر شده که ۸۹۷ مورد مربوط به بحث مستقل مشاغل خانگی و ۲۷۵ مورد آن در بحث پشتیبان‌های مشاغل خانگی بوده است.

وی با اشاره به حوزه جذب اعتبارات گفت: سال جاری بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار که با رشد ۱۴ برابری روبه رو بوده است توانستیم در زمینه مشاغل خانگی جایگاه خوبی را کسب کردیم.

اشرفی در خصوص تعهد اشتغال استان عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر اشتغال به عنوان تعهد برای استان در نظر گرفته شد و تاکنون بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی توانستیم در استان طی سال جاری ایجاد کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به اشتغال پایدار روستایی گفت: بیش از سه هزار طرح اشتغال روستایی به میزان ۵۲۷ میلیارد تومان تاکنون به کمیته‌های اشتغال استان معرفی شده است و در این راستا هفت هزار فرصت اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۱۴ کاریابی وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۰ کاریابی به صورت فعال هستند و ۲ هزار و ۵۸۰ نفر طی سال جاری در کاریابی‌ها ثبت نام کردند و از این تعداد ۹۰۰ نفر شاغل شدند.

اشرفی در پایان بیان کرد: بالغ بر ۱۴۰ درصد جذب منابع در حوزه کاری داشته‌ایم و در زمینه حوزه تعاون و اشتغال و کارآفرینی هزینه شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا