مسعود گوهری‌منش: مدرسه کسب و کار دانشجویی در دانشگاه تربت‌حیدریه دایر شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: برای نخستین بار از همین ماه مدرسه کسب و کار پاییزه و زمستانه برای دانشجویان دایر در این دانشگاه دایر شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، «مسعود گوهری‌منش» افزود: این اقدام در هفته پژوهش و با هدف آماده سازی دانشجویان برای کسب توامان علم و عمل در روزهای چهارشنبه هر هفته دایر است.

وی با بیان اینکه یکی مشکلات اساسی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، فقدان مهارت‌های عملی و به تبع آن بیکاری است، گفت: در این دوره‌های آموزشی دانشجویان با مهارت‌های نرم‌افزاری و به خصوص کسب و کارهای آینده در فضای دیجیتال آشنا می‌شوند.

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تربت‌حیدریه در ادامه به فعالیت‌های این گروه در پیوند با جامعه صنعتی تربت‌حیدریه نیز پرداخت و گفت: همچنین برای برقراری هر چه بهتر جامعه داشگاهی با واحدهای صنعتی این شهرستان، یک دوره فرصت مطالعاتی تخصصی دایر که در این استا تاکنون بالغ بر ۳۰ درصد استادان ثابت و مدعو شرکت کرده و گواهینامه لازم را نیز دریافت کرده‌اند.

گوهری‌منش اظهار کرد: هر چند این اقدامات تازه و بدیع هستند و با در نظر گرفتن وضعیت 2 سال قبل که کارآفرینان این خطه توجهی نسبت به جامعه دانشگاهی نداشتند، اما اینک شاهد برقراری ارتباط بیشتر هستیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا