کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اولین جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر یامین پور معاون امور جوانان و رئیس این کارگروه برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان با حضور «دکتر یامین پور» معاون امور جوانان و رئیس این کارگروه و سایر اعضا عصر روز 14 آذرماه در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در این نشست دکتر یامین پور با تاکید بر ضرورت تشکیل این کارگروه، اظهار داشت: شورای عالی اشتغال و کارآفرینی با نظم خاصی برگزار می‌شود و گزارش کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها در این شورا ارائه و به سمع و نظر رئیس جمهور می رسد که امیدوارم با تشکیل این کارگروه در حوزه تولید اشتغال و سهمی که در این حوزه داریم قدم‌های مثبتی برداریم.
وی افزود: یکی از دغدغه های دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان این است که سهم صنعت ورزش در تولید اشتغال نادیده گرفته شده و در این خصوص ایده‌ها و دیدگاه‌های خوبی دارند که بخش زیادی از این ایده ها را می توان در این کارگروه مطرح و در خصوص آن برنامه ریزی کرد.
معاون امور جوانان با بیان این که آئین نامه کارگروه نقشه راه ما خواهد بود، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات، سهم ورزش در تولید شغل و کارآفرینی است که جزو وظایف و ماموریت‌های ما است و امیدواریم با آغاز به کار این کارگروه به اهدافمان در این حوزه دست پیدا کنیم.
در این جلسه کلانتری سرپرست مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزش به ارائه گزارشی از عملکرد بند الف تبصره 18 ( تسهیلات اشتغال‌زایی ) سال 1400 در دو بخش ورزش و جوانان و همچنین ارائه گزارشی از کمک‌های فنی و اعتباری سال 1400 پرداخت.
همچنین مقرر شد آئین نامه این کارگروه پس از اصلاحات مورد نیاز برای اعضا ارسال و در صورت تایید در جلسه بعدی کارگروه به تصویب برسد.
کلانتری سرپرست مرکز مشارکت‌ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش، مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان، معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی، منعم مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها، خلیلی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی، پسندیده مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری، زکی زاده مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان، شکیبا مهر مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی در این جلسه حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا