تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در همدان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار همدان گفت: در راستای حمایت از کارهای پژوهشی ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، «علیرضا قاسمی فرزاد» در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان همدان، اظهار داشت: در راستای حمایت از کارهای پژوهشی 185 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان و 25 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 1401 برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تخصیص اعتبار به توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیل روند تجاری‌سازی، نقش‌ آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتقای سطح فناوری استان را به دنبال دارد.

استاندار همدان همچنین افزود: استان همدان بیش از 270 شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور دارد که محصولات با کیفیت و بی نظیری را تولید می کنند.

وی با بیان اینکه دانش و فناوری می تواند به رشد اقتصادی در زمینه‌های مختلف کمک کند، عنوان کرد: در همین راستا بودجه سال جاری، 10 درصد از درآمد حوزه تملک دارایی استان به حوزه طرح‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برنامه‌ها و سیاست‌های راه گشایی در حوزه پژوهش و فناوری دارد، بیان کرد: حمایت از ایجاد و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قرار دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه با همکاری مجموعه علم و فناوری، دانش به کار و محصول تبدیل خواهد شد، گفت: نمایشگاه محصولات فناورانه و پژوهشی با هدف ارائه ایده و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و با مشارکت تمام دانشگاه‌های استان راه اندازی شده که امیدواریم نتیجه آن را به زودی ببینیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا