رقابت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه هوش مصنوعی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رقابت‌های جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برای اشتغال زایی و مهارت افزایی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبر کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری دانشجو، به منظور اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز کمک به ورود ابزار‌های هوش مصنوعی به صنعت سلامت، مسابقه‌ای تحت عنوان «جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)» برای دانشجویان، دانش آموختگان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

این مسابقه از سوی بنیاد ملی نخبگان با همکاری جمعی از مراکز و نهاد‌های مرتبط با توسعه فناوری و اشتغال‌زایی دانش بنیان از جمله دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شبکه فن بازار ملی ایران و نیز نمایشگاه اینوتکس و نیز با همراهی شماری از مراکز بخش خصوصی برگزار می‌شود.

آموزش و توانمندسازی نیرو‌های مستعد برتر، پشتیبانی و حمایت از دستاورد‌ها تا دستیابی به محصول، برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز شتابدهی و ورود فناوری‌های نوظهور در صنعت سلامت و جذب و استخدام نفرات برگزیده در صنایع مرتبط از دیگر اهداف برپایی مسایقه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران است.

در پایان این رویداد علمی و تخصصی افراد مختلف به صورت تیمی و فردی با یکدیگر در حوزه هوش مصنوعی در پزشکی به رقابت می‌پردازنند و در نهایت به افراد و تیم‌های برتر در مجموع چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال جایزه اعطا خواهد شد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از پژوهشگران، مراکز و شرکت‌های دانش بنیان و فعال در حوزه علوم شناختی که در این رویداد برگزیده شوند، حمایت خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت نام در این مسابقه می‌توانند از طریق آدرس www.iaaa.ai اطلاعات لازم را کسب کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
دانشجو
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا