مهلت ثبت‌نام در رویداد شناسایی استارت‌آپ‌های بیمه‌ تمدید شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهلت ثبت درخواست در رویداد شناسایی استارت‌آپ‌های بیمه‌ای و دارندگان طرح‌های فناورانه و نوآورانه صنعت بیمه تا ۱۵ آذر ماه جاری تمدید شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی طرح‌های نوآورانه، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را در قالب «هم‌سرمایه‌گذاری» با عاملان سرمایه‌گذاری و همچنین شتاب‏دهنده‌های دانش‌بنیان آغاز کرده است. به ‏همین منظور و با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برنامه جامعی را در قالب رویداد دوشنبه‌‏های استارت‌آپی و پیوند برگزار می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر و طرح‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های نوین بیمه، به عنوان سرمایه‌پذیر خواهند بود. همچنین سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌گذاران شرکتی، سایر صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری جسورانه، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، شتاب‏دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری از دیگر حاضران این رویداد خواهند بود.

خریداران و مشتریان بالقوه محصولات و خدمات استارت ‏آپی، سازمان‌ها و نهادهای حامی و سیاست‏گذار، فناوران، پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، مخترعان و یا تیم‌های تحقیقاتی علاقه‏‌مند به کارآفرینی نیز امکان حضور در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی با موضوع شناسایی استارت‌آپ‌های بیمه‌ای و دارندگان طرح‌های فناورانه و نوآورانه صنعت بیمه را خواهند داشت.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، محورهای این رویداد کاربرد فناوری‌هایی نظیر بلاکچین Blockchain، اینترنت اشیاء (IOT)، هوش مصنوعی (AI) و کلان داده (Big data) در صنعت بیمه، طراحی ابزارهای بیمه مانند اپلیکشن‌ها، بسته‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی، مدیریت ریسک مبتنی بر فناوری‌های نوین بیمه، طراحی محصولات و ابزارهای نوین بیمه‌ای با هدف پوشش انواع ریسک‌های نوظهور از قبیل ریسک‌های سایبری، نظارت هوشمند، شناسایی و مقابله با تقلبات بیمه‌ای، حاکمیت داده و راهبری سازمان‌های بیمه‌ای و همچنین یکپارچه‌سازی شبکه ارتباطات و اطلاعات صنعت بیمه خواهد بود.

متقاضیان برای شرکت در این رویداد فرصت دارند تا روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ از طریق لینک https://www.inif.ir/web/guest/insurance نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا