۵۰ رویداد کارآفرینی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰ رویداد برای کارآفرینان استان در هفته جهانی کارآفرینی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، «محسن مولوی» روز چهارشنبه در جلسه هیات امناءکانون کارآفرینی استان، با اشاره به هفته جهانی کارآفرینی، اظهار داشت: 50 برنامه و رویداد به مناسبت هفته کارآفرینی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها در سطح استان می‌توان به برگزاری کارگاه‌های و دوره‌های آموزشی، برگزاری وبینارها ، مشاوره و آموزش رایگان توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌های دیگری همچون ارائه خدمات مشاوره رایگان به کارآفرینان، بازدید از شهرک‌های صنعتی جهت تعامل و همکاری در بخش کارفرمایی جامعه هدف، برگزاری جلسه هم‌اندیشی و تقدیر از کارآفرینان برتر از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته کارآفرینی در استان برگزار می‌شود.

مولوی افزود: هدف از گرامی‌داشت این هفته ارج نهادن به کارآفرینان و صاحبان ایده‌های خلاق و نوآورانه است، کسانی که موجب رشد و بالندگی اقتصاد کشور و رفاه و پیشرفت جامعه می‌شوند.

وی تصریح کرد: امید است برگزاری رویدادهای هفته جهانی کارآفرینی، شروعی بر انجام فعالیت‌های مستمر بنیادین و بر اساس واقعیت‌ها و ضرورت‌های جامعه و منطبق بر زیست‌بوم کارآفرینی استان باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جلسات اتاق فکر کانون کارآفرینی استان به صورت منظم تشکیل و خروجی این جلسات در هیئت امنای کانون که با حضور استاندار محترم و مدیران ارشد استان برگزار می‌شود مطرح شود تا اثرات آن را در سیاست‌گذاری کلان و مدیریتی استان مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکزآموزشی و پژوهشی، پارک علم و فناوری، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازررگانی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، صندوق کارآفرینی امید و جهاد دانشگاهی در برگزاری رویدادهای هفته جهانی کارآفرینی در استان چهارمحال و بختیاری مشارکت دارند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا