علیرضا قاسمی فرزاد: طرح صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان همدان تصویب شد

استاندار همدان با بیان اینکه کلیات طرح صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مورد تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت گفت: طبق مصوبه صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، متناسب با اعتبارات در نظر گرفته شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: تاکنون 985میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافته است.

وی گفت: بهترین وضعیت پارک علم و فناوری با 329 درصد، بهترین وضعیت در بین دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه تحقق تعهد اشتغال را به خود اختصاص داده‌ است.

قاسمی فرزاد بابیان اینکه در شش ماه اول سال 1401، عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه پروژه‌های در دست اقدام، 52 درصد است خاطر نشان کرد:دستگاه‌های اجرایی گزارش‌ عملکرد خود را به صورت ماهانه به سازمان برنامه و بودجه ارائه کنند و سازمان برنامه و بودجه نیز هر سه ماه یک‌بار با تجمیع گزارش‌ها آن را به استانداری ارائه کند. 

این مقام مسئول با اشاره به دور دوم سفر‌های رئیس محترم جمهور به استان‌ها در راه است؛ بنابراین، چون استان همدان از آخرین مقصد‌های سفر رئیس جمهور بود، سازمان برنامه و بودجه باید هرچه سریع‌تر سهم استان از دور اول سفرهای ریاست جمهوری را پیگیری کند تا جبران مافات شود.

 قاسمی فرزاد ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی با پیگیری‌های مجدانه، اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان را جذب کنند؛ زیرا، اگر جذب اعتبارات به سرعت انجام شود، اعتبارات دیگری نیز تخصیص پیدا می‌کند.

وی افزود:  تلاش شود پروژه‌هایی که فاقد تخصیص بودند به سرعت پیشرفت فیزیکی آن‌ها افزایش پیدا کند تا آمادگی برای جذب اعتبار داشته باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه  هرهفته یک سفر به شهرستان‌ها برای تبیین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، انجام می‌شود گفت:  در  رابطه با توزیع اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، در جلسه تاکید شد اعتباری که قرار است توزیع شود، یا با نظر کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور و یا توسط مجموعه مدیریت ارشد استان به نسبت نیاز دستگاه‌های اجرایی و پروژه‌ها، سهمیه‌بندی و توزیع خواهد شد. 

 استاندار همدان با بیان اینکه کلیات طرح صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مورد تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت افزود: طبق مصوبه صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، متناسب با اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان، بخشی از آن در اختیار صندوق حمایت از نوآوری و شکوفایی پارک علم و فناوری قرار خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، در پایان این جلسه، از کتاب “سیمای اقتصادی استان همدان در سال 1400″، توسط دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، رونمایی شد. 

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا