عبدالله دارایی: کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی در البرز فعالانه‌تر عمل کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: باید مدیران کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی به سمت کارجویان بروند و برای انجام کار خود فعالانه‌تر عمل کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، «عبدالله دارایی» صبح پنجشنبه در دیدار با اعضای انجمن صنفی مراکز کاریابی و مشاوره شغلی استان البرز با تاکید بر حضور و مشارکت فعالان این مراکز کاریابی هدایت اشتغال و ارتباط با مراکز تولیدی و صنعتی اظهار کرد: مشاهده می‌کنیم شرکت‌های تولیدی و مراکز صنعتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند و از سوی نیروهای متقاضی کار در نقاط مختلف استان نیز به دنبال کار و شغل مناسب خود هستند.

وی بیان کرد: مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌ها به عنوان حلقه‌های اتصال‌دهنده کارجویان و متقاضیان نیروی کار در مراکز صنعتی و تولیدی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با گلایه از فعال نبودن برخی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌ها در استان گفت: باید مدیران کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی به سمت کارجویان بروند و با حضور در کانون‌های جمعیت ارتباط مؤثر با مراکز تولیدی و صنعتی این حلقه مفقوده اشتغال را پوشش دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما حمایت‌های خود را از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌ها ادامه خواهیم داد ولی انتظار ما این است کاریابی‌ها فعالانه‌تر و مسئولانه‌تر مأموریت‌های ذاتی خود را دنبال کنند تا در استان البرز سه و نیم میلیون نفری که با کمبود نیروی انسانی کار مواجه نباشیم.

در این دیدار رئیس انجمن صنفی کاریابی‌های استان نیز دغدغه‌های مربوط به عدم تمایل نسل جدید به کارهای فیزیکی و همچنین مشکلات مسکن کارگری و ترابری نیروی انسانی کار و عدم توزیع مناسب کانون‌های تولید و صنعت در سراسر استان البرز و همچنین مسائل حمایت‌های تسهیلاتی و مالی از مراکز کاریابی پرداخت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا