محسن کوشش تبار: اطلس سرمایه‌گذاری در استان‌ها طراحی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: با هدف جلب سرمایه‌گذار، اطلس سرمایه‌گذاری در استان‌ها طراحی می‌شود.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، «محسن کوشش تبار» معاون اقتصادی وزارت کشور در نشست مشترک با استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان اقتصادی و سرمایه‌گذاری دستگاه‌ها که در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور، افزود: تاکید ریاست محترم جمهوری بر این است که مشکلات اقتصادی استان‌ها به صورت کارشناسی و دقیق احصا و با اقدامات جهادی حل و فصل شود.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم بر تقویت زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان با محوریت اشتغال آفرینی، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی به روحیه میدانی و شبانه روزی نیاز دارد و برای همین تمام تلاش در مجموعه وزارت کشور بر تعامل مستمر و هدفدار با استانداری‌ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان‌ها است.

معاون اقتصادی وزارت کشور همچنین به طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و ادامه داد: استان آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بزرگی در حوزه صنعت، انرژی، معدن و گردشگری سلامت دارد و باید تلاش کنیم با فعال سازی همه ظرفیت‌ها، طرح‌های مصوب در استان به منصه عملیاتی برای تقویت حوزه اشتغال برسد.

تهیه اطلس سرمایه‌گذاری در استان‌ها از دیگر محورهای مورد اشاره معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بود و گفت: سرمایه‌گذار باید فرصت‌ها، جذابیت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را بشناسد و متناسب با مزیت‌های استان دست به سرمایه‌گذاری بزند.

کوشش‌تبار با اشاره به تأکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر اقتصاد دانش بنیان، گفت: باید متناسب با ظرفیت‌های استانی، سرمایه‌گذاری در حوزه دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد و دراین عرصه استان آذربایجان شرقی توانمندی بالایی دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا