مهدی اسلام خواه: کانون کارآفرینان خراسان شمالی فعال شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کانون کارآفرینان استان با انتخاب رییس جدید بعد از سال ها دوباره فعال شد و امید می‌رود با تلاش مسوولان جدید این کانون، گامی موثر برای کارآفرینی استان برداشته شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مهدی اسلام خواه، اظهارداشت: کانون کارآفرینان خراسان شمالی با هدف افزایش توان مدیریت استان در زمینه اشتغال زایی، هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان فعالیت دارد.

وی افزود: این کانون می تواند کمک حال مدیران ارشد استان در تصمیم گیری های مختلف در زمینه اشتغال و کارآفرینی باشد و امید می رود ترکیب جدید این کانون با پویایی و تحرک بیشتری موجب تحقق اهداف در زمینه کارآفرینی باشند.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: با شکل گیری کارگروه های تخصصی این کانون، شاهد فعالیت موثرتری برای توسعه برنامه های کارآفرینی در استان خواهیم بود.  

وی با اشاره به شعار سال و تاکید رهبری بر دانش بنیان بودن فعالیت ها، گفت: یکی از رویکردها در کانون کارآفرینی استان کمک به شرکت‌ های دانش بنیان است و امید می رود شاهد توسعه در فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان باشیم.

مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: این کانون در تلاش است تا تفکر کارآفرینی در شهرستان های مختلف استان در شهرها و روستاها به سطح عمومی جامعه انتقال یابد.

اسلام خواه یادآور شد: هیات امنای این کانون ۱۲ عضو دارد که ۶ عضو آن دولتی و ۶ عضو دیگر آن غیردولتی و از کارآفرینان هستند.

کانون کارآفرینان خراسان شمالی حدود ۷۰ نفر عضو دارد.  

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا