محمدمهدی رحیمی نیارکی: ۵۴.۲۱ درصد از تعهد اشتغال آفرینی استان قزوین محقق شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ۵۴.۲۱ درصد از تعهد اشتغالزایی استان طی برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمدمهدی رحیمی نیارکی، اظهار داشت: براساس زیست بوم اشتغال استان، باید در سال جاری ۲۸ هزار و ۴۱۰ فرصت شغلی جدید در قزوین ایجاد شود که این میزان تعهد نسبت به تعهدات سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی داشته و تحقق این تعداد اشتغالزایی در استان، همکاری و اهتمام بالای دستگاه های اشتغالزا را می طلبد.

وی اضافه کرد: در سال جاری شهرستان های قزوین با ۶۰.۵۲ درصد و بویین زهرا با ۵۳.۲۸ درصد بیشترین میزان ثبت و تعهدات اشتغالزایی استان را محقق کرده و شهرستان های البرز و آوج با ۴۶ درصد پایین ترین عملکرد را در این زمینه داشته اند و البته آبیک و تاکستان نیز ۵۲.۵ درصد از تعهدات اشتغالزایی خود را محقق و ثبت نموده اند.

رحیمی نیارکی با تقدیر از تلاش دستگاه های اجرایی استان، اضافه کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت و شهرداری های استان ضمن داشتن بیشترین تعداد تعهد، بالاترین میزان ثبت و اشتغالزایی را داشته اند و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز برای تحقق تعهدات اشتغالزایی خود همکاری و تلاش بیشتری داشته باشند.

این مسوول حوزه اشتغال اضافه کرد: به رغم وجود دشمنی ها و تحریم های ظالمانه دشمنان، در نیمه نخست سال جاری به میزان کل تعهدات سال ۱۴۰۰ اشتغال ایجاد شده که این مساله بیانگر اهتمام و تلاش بالای مجموعه مدیریتی استان در حوزه اشتغال است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین یادآور شد: امیدواریم با استمرار اینگونه تلاش ها، تا پایان سال جاری کل تعهدات استان و حتی بیش از هدفگذاری صورت گرفته، میزان تعهدات اشتغالزایی محقق شود و بیش از پیش نیز شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا