از شرکت‌ها برای حضور در جلسات B2B با هیات تجاری خارجی در نمایشگاه نانو دعوت شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در سیزدهمین نمایشگاه نانو که از شنبه ۹ مهرماه برگزار می‌شود، ۳۰ مهمان از ۱۰ کشور حضور خواهند داشت و شرکت‌های حاضر در این رویداد می‌توانند برای حضور در جلسات B2B با هیات تجاری خارجی، ثبت‌نام کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، مذاکره و ملاقات تجاری با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه ایران نانو از اهدافی است که از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ دنبال می‌شود؛ از این رو با همکاری وزارت امور خارجه مهمانانی از سایر کشورها برای حضور در این نمایشگاه دعوت شدند. 

در سیزدهمین دوره از این نمایشگاه، ۳۰ مهمان از کشورهایی چون برونئی، مالزی، تایلند، چین، سوریه، هند، مکزیک، ترکیه و ارمنستان در حوزه‌های تخصصی مختلف حضور خواهند داشت تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه، جلساتی با شرکت‌های نانویی ایرانی برای همکاری مشترک داشته باشند.

در این راستا، از شرکت‌های دانش‌بنیان نانویی که علاقه‌مند به برگزاری جلسه با این گروه‌ها هستند، دعوت می‌شود تا با مراجعه به سایت غزال صندوق نوآوری و شکوفایی برای این نشست‌ها ثبت نام کنند.

به نقل از ستاد نانو، پس از ثبت‌نام، کارشناس مربوط با شما تماس می‌گیرد و ضمن بررسی حوزه تخصصی شرکت، هدف شرکت‌ها را از حضور در جلسات B2B بررسی می‌کند و از سوی دیگر با توجه به نیازهای طرف خارجی، جلسات B2B برنامه‌ریزی خواهد شد.

این جلسات و نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا