افتتاح سومین باشگاه کارآفرینان نوجوان مازندران در آمل

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

همزمان با دومین روز از هفته دولت، سومین باشگاه کارآفرینان نوجوان با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران و مسئولان شهرستانی با هدف فعالیت خلاقانه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در آمل راه‌اندازی شد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان آمل در آیین  افتتاح مرکز شتاب دهنده و  آغاز به کار باشگاه کار آفرینان نوجوان گفت:ظرفیت‌های دانش‌بنیان بهترین فرصت برای کارآفرینی و رونق فرهنگ کسب وکار است.

سید عباس حسینی افزود:در همین راستا ظرفیت‌های دانش‌بنیان در شهرستان آمل در حال شناسایی است و از این مسیر می توان به آینده بهتر در حوزه اشتغال و تغییر فرهنگ کسب و کار در منطقه امیدوار بود.

وی با اشاره به این که راه‌اندازی کافه های تخصصی کسب و کار در آمل در حال پیگیری می باشد، ادامه داد: تلاش ما این است که در راستای ارتقای فضاهای کانونی و علم‌محور ، اکوسیستم دانش‌بنیان، کارآفرینی و اشتغال  برای نسل جدید در شهرستان تقویت شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این آیین گفت: مراکز مشاوره وخدمات کارآفرینی در شهرستان ها با هدف توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه و  با توجه به مزیت‌هاو ظرفیت‌های اقتصادی کشور در راستای افزایش تولید ناخالص داخلی شروع به کار می کنند.

علی باقری توضیح داد: مرکز شتاب دهنده فناوران توسعه بازار کوروش (سایکو) در آمل نیز فعالیت خود را به منظور هدایت تیم ها و استارت‌آپ‌ ها در مسیر رشد، برنامه های توانمندسازی متعددی در قالب کارگاه های آموزشی تخصصی، مربیگری و منتورینگ و همچنین برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه پیش از این ۲ باشگاه کارآفرینان نوجوان در تنکابن و قائمشهر راه‌اندازی شده است، افزود:سومین باشگاه کارآفرینان نوجوان در شهرستان آمل نیز با هدف توانمندسازی دانش آموزان در جهت دستیابی به تجربه عملی کارآفرینی در مقیاس کوچک و کمک به دانش آموزان در جهت تقویت باور و کشف خلاقیت این نسل افتتاح شد.

 مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل که زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان مازندران به شمار میرود خرداد سال گذشته به بهره برداری رسید، این مرکز دارای سه طبقه است و در حال حاضر  حدود ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در آن مستقر هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا