علی مهدی پور: ۵۰ شرکت مستعد دانش‌بنیان شناسایی شدند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با تاکید بر توجه ویژه به بحث دانش‌بنیان گفت: ۵۰ شرکت در شهرک‌های صنعتی خوزستان استعداد دانش‌بنیان شدن دارند که توسط مشاوران شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان شناسایی شده‌اند و به این شرکت‌ها خدمات مشاوره‌ای رایگان داده می‌شود تا مسیر دانش‌بنیان شدن آن‌ها به بهترین شکل طی شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، علی مهدی پور، با اشاره به فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در حوزه دانش بنیان اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی خوزستان ۲۸ شرکت دانش‌بنیان مستقر است که در حوزه تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته صنایع فلزی، شیمیایی و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه نگاه به بحث شرکت‌های دانش‌بنیان در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، نگاهی ویژه است، افزود: این ۲۸ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی اهواز و دزفول فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: همه تلاش ما بر این است تا علاوه بر افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان، این شرکت‌ها در همه شهرک‌های صنعتی استان بسط داده شوند تا شاهد توسعه دانش‌بنیان در سراسر شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

مهدی پور ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان مشوق‌هایی را برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته است به شکلی که در واگذاری زمین به این نوع شرکت‌ها بهترین شرایط برای آن قرار داده می‌شود.

وی افزود: در برخی از شهرک‌های صنعتی به واسطه بالا بودن تقاضا برای بحث واگذاری زمین مزایده انجام می‌شود اما برای شرکت‌های دانش‌بنیان بدون طی شدن روند مزایده، زمین در اختیار این شرکت‌ها قرار داده می‌شود.

مهدی پور عنوان کرد: استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تحقیق و توسعه در مجتمع کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز یکی دیگر از بحث‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از این شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه ۵۰ شرکت در خوزستان استعداد دانش‌بنیان شدن دارند که توسط مشاوران شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان شناسایی شده‌اند، گفت: به این شرکت‌ها خدمات مشاوره‌ای رایگان داده می‌شود تا مسیر دانش‌بنیان شدن آن‌ها به بهترین شکل طی شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا