علی باقری: ۲۲ شرکت تعاونی دانش بنیان در مازندران راه‌اندازی شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به راه‌اندازی ۲۲ شرکت تعاونی دانش‌بنیان در استان گفت: در سال جاری بیش از ۱۵ هزار کارجو برای اشتغال به مراکز کاریابی و سامانه مراجعه و ثبت نام کردند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، علی باقری، با اشاره به نداشتن مهارت بیشتر فارغ التحصیلان، مهارت آموزی را مسئله مهم بیان کرد و گفت: با توجه به شعار سال جاری باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه مهارت و اشتغال در استان بهره گرفت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب با پارک علم وفناوری استان یادآور شد: پیشنهادات خوبی برای توسعه اشتغال و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان ارائه شده است.

وی شمار مراکز کاریابی را در استان ۵۰ مرکز اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از کارجویان به مراکز کاریابی مراجعه و ثبت نام کردند.

باقری با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان درپی نیروهای ماهر هستند، افزود: راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان مستلزم طی فرایندهایی است و تاکنون ۲۲ شرکت تعاونی دانش بنیان و یک اتحادیه دانش بنیان متشکل از هشت شرکت تعاونی در استان راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون مازندران شمار شرکت‌های تعاونی را بیش از هفت هزار واحد اعلام کرد و گفت: برخی از این شرکت‌ها دارای محصولات دانش بنیان هستند.

وی معافیت ۱۵ ساله از مالیات و عوارض‌های مختلف و ارائه تسهیلات کم بازده را از جمله برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان ذکر کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا