راه‌اندازی هشت شرکت دانش‌بنیان در استان همدان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال، از ابتدای سال جاری تا کنون هشت شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، ظاهر پورمجاهد روز پنج‌شنبه در نشست اعضای ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان همدان افزود: این ستاد هفت کمیته دارد که هر یک از کمیته‌ها در طول پنج ماه گذشته اقدامات قابل قبولی را در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال سه جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و یک جلسه ستاد راهبردی به ریاست استاندار همدان تشکیل شده است، اظهار داشت: سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار کمیته‌های هفتگانه قرار گرفته است و برنامه‌ها متناسب با شرایط استان پیش برده می‌شود.

پورمجاهد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت شرکت دانش‌بنیان، ۴۵ واحد فناور و چهار واحد خلاق در استان همدان راه اندازی شده است و برنامه های توسعه شرکت‌های دانش بنیان تا پایان سال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی استان همدان سالانه پنج میلیون تن محصول تولید می‌کند که باید با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه‌های بهره‌وری بیشتر این محصولات را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه در حوزه صنعت نیز کارهای خوبی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است، گفت: استان همدان بیش از ۲۷۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور دارد که با یک هم‌افزایی و همگرایی زمینه های رشد و توسعه استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: مرکز نوآوری دانشگاه بوعلی سینا در حال ساخت است و با اعتبارات خوب و پیشرفت فیزیکی مناسبی که دارد امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا