برگزاری دوره‌‎های مالکیت فکری برای شرکت‌‎های کوچک و متوسط

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در ادامه مسیر دوره آموزشی یکساله مالکیت فکری برای شرکت‌های کوچک و متوسط، دو نشست با موضوع آموزش ثبت اختراعات در زمینه‌های ویژه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز مالکیت معنوی ایران و موسسه فدرال مالکیت فکری سوئیس، مجموعه دوره‌‎های مالکیت فکری برای شرکت‌‎های کوچک و متوسط را با هدف آشنایی با مفاهیم مالکیت فکری، بهبود حفاظت و مدیریت دارایی‎‌های فکری و تجاری‌سازی دارایی‌های فکری و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

موضوعات این دوره شامل مدیریت مالکیت فکری، راهبردهای مالکیت فکری، ارزشگذاری دارایی‌های فکری و تجاری‌سازی دارایی‌های فکری است. این دوره یک‌ساله از بهمن سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان بهمن سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

دوره جدید آموزشی که طی روزهای ۲ و ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، به “آموزش‌ ثبت اختراعات در زمینه‌های ویژه” اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی https://forms.inif.ir/ip-for-sme مراجعه کنند. شرکت در دوره، پس از ثبت‌نام رایگان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا